Jdi na obsah Jdi na menu
 


Chrysler 300C SRT8

18. 1. 2012

 21. 4. 2011

ch3sr24_4daed197959fc.jpgPo nedávné modernizaci modelu 300C uvádí Chrysler na trh jeho vrcholnou verzi SRT8, co nám tento nový model přinese a jak se liší?

Od běžného „céčka“ by jej měli i neznalí rozeznat. Vrcholný model se bude v exteriéru odlišovat černou maskou chladiče, dostane agresivněji vyhlížející přední nárazník, sportovní nástavce prahů, difuzor umístěný v zadním nárazníku a vše podtrhne spoiler na víku zavazadlového prostoru.

V interiéru pak nalezneme nový tříramenný sportovní volant s vyhříváním, sportovní Al pedály, obložení interiéru karbonovým vláknem a kůží čalouněná sedadla se v sérii dodávaným vyhříváním a větráním. Celá luxusní atmosféra interiéru bude podtržena infotainmentový systémem s 8,4 palců velikým displayem.

07.jpg

 

Tyto fakta by ale asi nadšence silných amerických vozidel jen tak neuchvátili a tak i jako předchozí generace 300C SRT8 je i nová vybavená motorem Hemi. Člověk by skoro čekal ten samí agregát jako u předchůdce, však 431PS z 6,1 litrového motoru bylo více než dost, ale ejhle. Chrysler ve své limuzíně vyšší střední třídy použil zcela nový agregát Hemi 6,4 litru po vzoru nového Chargeru a Grand Cherokee. Motor je vybaven variabilním časováním ventilů a systémem Fuel Saver jenž dovoluje při menší zátěži vyřadit z chodu některé válce. Může se Vám tak stát, že Vaše nové SRT pojede při minimální zátěži pouze a 4 válce. Výsledkem těchto úprav je ale úspora paliva až 25% oproti starému modelu a to i při zvýšení výkonu a točivého momentu na 472PS a 630Nm. O přenos točivého momentu na zadní kola se bude starat pětistupňová automatická převodovka W5A582, která Vám umožní sekvenční volení rychlostních stupňů pádly pod volantem.

08.jpg

Chrysler 300C se tak zařadí mezi nejrychlejší limuzíny na trhu, jelikož absence omezovače rychlosti dovolí vyvinout až 280km/h. Velice zajímavý fakt co myslíte? Akcelerace z 0 na 60 Mph, tedy asi 96 km/h se dostává pod hranici 4 vteřin a o bezpečné ovládání vozu bude postaráno hydraulickým posilovačem řízení, adaptivními tlumiči a za 20 palcovými kovanými ráfky se ukrývající čtyřpístkové brzdiče Brembo, vpředu s kotouči o rozměru 360mm a vzadu 350mm.

04.jpg

Prodej této lákavé limuzíny se má rozběhnou začátkem druhé polovinu roku a to na severoamerickém trhu. S verzí pro Evropu, která by se měla prodávat pod značkou Lancia se bohužel zatím nepočítá. No není to škoda? 

 

03.jpg

01.jpg

06.jpg

09.jpg

 
 

 


Poslední fotografie



Statistiky

Online: 1
Celkem: 16451
Měsíc: 151
Den: 10