Jdi na obsah Jdi na menu
 


Camaro SS

18. 1. 2012

 Ladičská firma Geiger Cars si vzala do parády novodobé Camaro SS a nezůstal kámen na kameni. Díky kompresorovému kitu nyní zadní gumy pálí více než 500 koní.

 01.jpg

Začneme základem a tím je podvozek, bez toho by byla veškerá síla pod kapotou jen k mrhání. Camaro Super Sport HP 564, jak se upravený muscle car jmenuje, bylo opatřeno tlumiči, pružinami a stabilizátory od věhlasného KW. Pokud by ale stejně někdo nebyl spokojený, může si výchozí nastavení změnit díky stavitelnosti podvozku.

 02.jpg

Vzhled vozu upravil mírný bodykit podpořený 22 palcovými černě lakovanými koly. Jak vidíte na fotkách, úpravce Camaro odlišil od původního vzhledu několika nápisy a pruhy. To nejzajímavější se ale i tak odehrálo v motorovém prostoru. Standardní osmiválec o výkonu 430 koní dostal doping v podobě mechanického kompresoru a k tomu nerezový výfuk se sytějším zvukovým projevem. Protože přestavět atmosféricky plněný motor na přeplňovaný není jen tak, ke slovu se dostala i řídící jednotka, která je nově přemapována.

03.jpg 

V8 s objemem 6.2l tedy ze sebe vydává 564 koní a 662Nm, skrze šestistupňovou převodovku vypálí s Camarem na stovku za 4,2s a po překonání třístovky se zastaví, přesněji na 305km/h. O 0,7s rychlejšímu sprintu 0-100km/h vůz také vděčí zadním pneumatikám o rozměru 295/30 ZR22. Ani přední ze za svou 265mm šířku stydět nemusí. Základní cenu si americký úpravce stanovil na v přepočtu 2,1 milionu Kč.

 04.jpg

 

 
 

 


Poslední fotografie



Statistiky

Online: 1
Celkem: 16451
Měsíc: 151
Den: 10